نمایشگاه تجهیزات پوشاک و نساجی بانکوک GFT
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398
    
تعداد بازدید: 2589
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/2/29

نمایشگاه تجهیزات پوشاک و نساجی بانکوک (GFT)

از ۱۲ الی ۱۵ تیر ۱۳۹۸ در شهر بانکوک کشور تایلند برگزار می گردد.

نمایشگاه تجهیزات تولید پوشاک و نساجی بانکوک (GFT) کامل و جامعترین نمایشگاه اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا در زمینه صنایع تولید پوشاک و نساجی است

نمایشگاه جی اف تی با دارا بودن کمپین های وسیع تبلیغاتی برای خریداران از یکسال قبل از برگزاری نمایشگاه، محل ملاقاتی برای بیش از ١٧٠٠٠ خریدار اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا خواهد بود که برای شرکت در این رویداد لحظه شماری می کنند. در نمایگشاه تجهیزات پوشاک بانکوک صرف نظر از غرفه ها، فعالیت های برجسته ای از جمله اجلاس سران صنعت پوشاک و نساجی کشورهای جنوب شرق آسیا و قرار ملاقات های تجاری برگزار می شود که این امکان را برای غرفه داران، بازدیدکنندگان و هیئت های تجاری فراهم می آورد تا با روند حال حاضر و آینده این صنعت کاملا آشنا شوند و نسبت به آن چشم اندازهای وسیعی به دست آورند. این دوره از نمایشگاه پذیرای بیش از ١٧٠٠٠ متخصص داخلی و خارجی صنعت پوشاک و نساجی از جمله سازندگان چرخ های خیاطی پیشرفته و دیگر ماشین آلات دوخت خواهد بود که باهدف ایجاد شبکه های ارتباطی با ٢٥٠ برند برجسته از ٢٥ کشور دنیا در آن شرکت می کنند، همچنین بیش از ٥٠٠ مدیرعامل در اجلاس سران صنعت پوشاک و نساجی کشورهای جنوب شرق آسیا حضور خواهند داشت.

انتظار میرود جمع کثیری از بازرگانان و صنعت گران عرصه تولید پوشاک و صنایع نساجی از کشور ما هم در این رویداد مهم شرکت کنند.

نظرات ارزشمند شما ما را در جهت جمع آوری و ارائه مطالب مفید دلگرمتر میکند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.